Felanmälan

Hur felanmäler jag min bredbandsanslutning?

Beroende på om tjänsten fungerat tidigare eller om du precis fått din anslutning inkopplad behöver du anmäla lite olika.

Om tjänsten har fungerat tidigare

Om tjänsten har fungerat tidigare, men inte gör det nu behöver du i första hand ta kontakt med din tjänsteleverantör. Kontaktuppgifter till leverantörer hittar du här.

Begär alltid att få ett ärendenummer!

Om felet inte finns hos tjänsteleverantören kommer de skicka ärendet till kommunikationsoperatören. Kommunikationsoperatören ansvarar för fel på aktiv utrustning i nätet, från den fiberswitch du har hemma till tjänsteleverantören.  Skulle felet bero på trasig fiber kommer kommunikationsoperatören ta kontakt med Stadsnätet.

Om tjänsten aldrig fungerat eller om du vill ha hjälp att välja och beställa tjänst

Om tjänsten aldrig har fungerat och behöver hjälp att koppla in din utrustning eller om du inte kommer fram till självaktiveringsportalen, kontakta:

Slutkundssupport 0770-82 55 55 (val 2)

Öppettider: Vardagar 8-20, helg 10-18

 

Dela med andra
  • Dela på LinkedIn

Kommentera sidan

Om det är något du vill meddela oss, hittat något fel eller saknas information kan du använda dig av det här formuläret. Om du vill ha återkoppling på din kommentar vänligen fyll i din mailadress.

Vi tar tacksamt emot all feedback.

// Vänliga hälsningar kommunikationsenheten Mora kommun

Sidan uppdaterad den 3 oktober 2017.

Sök på webbplatsen

Visste du att....

... IFK Mora fyllde 100 år 2009?

Mora Kommun, 792 80 Mora, Besöksadress: Fredsgatan 16, Tel: 0250-260 00 kl 07.45-16.30, Fax: 0250-186 42, E-post:
Org. nr: 212000-2213